Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9044
Title: Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю
Authors: Михайлова, Катерина Василівна
Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Keywords: естетичний розвиток
естетичне виховання
естетичне ставлення до природи
особистість
освітній процес
компетентність
Issue Date: 2022
Abstract: У статті піднімається проблема формування у майбутніх вихователів в закладах вищих освіти естетичного ставлення до природи рідного краю, розкрито педагогічні умови формування професійної компетентності.Також охарактеризовані поняття «естетичний розвиток», «естетичне виховання», «професійна компетентність та «педагогічна майстерність». Відмічено, що ключовим завданням є процес глибокого вивчення здобувачами основ природознавства та методики ознайомлення дітей з природою, зокрема з проблеми виховання у дітей естетичного ставлення до природи рідного краю. Важливим є засвоєння теоретичних знань з природознавства, методики ознайомлення дітей з природою та екологічного виховання, знань про природу рідного краю, принципи, зміст, форми, методи і прийоми ознайомлення дітей з природою в дошкільному закладі у співпраці з сім’єю, а також набуття практичних умінь та навичок застосування цих знань у роботі з дошкільниками. Вирішенню окресленої проблеми значною мірою сприяло вивчення, узагальнення та творче переосмислення історико-педагогічного досвіду з метою подальшого використання його найбільш прогресивних положень у сучасних закладах дошкільної освіти.Відмічено, що майбутній вихователь дошкільного закладу повинен бути професіоналом, який, маючи відповідний рівень компетентності, глибокі знання про природу рідного краю, естетичні почуття, екологічну культуру, свідомо застосовувати сучасні інноваційні науково обґрунтовані прийоми і засоби впливу на дітей та батьків щодо естетичного та бережного ставлення до природи рідного краю. Отже, особистість вихователя відіграє провідну роль у розвитку естетичного ставлення до природи у дітей з самого раннього віку, тому підготовка молодого спеціаліста дошкільного закладу виступає важливим пріоритетом сучасної освітньої політики і є складним, багатогранним процесом, спрямованим на формування мотиваційно-ціннісної, теоретико-гносеологічної і проективно-технологічної готовності майбутніх фахівців. Перспективною є розробка нових підходів до процесу ефективної підготовки майбутніх вихователів щодо здійснення естетичного виховання дітей засобами природи
Description: Михайлова К. Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю / К. Михайлова, А. Микуліна // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип 53, том 2, 2022. - С. 224-229
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9044
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
THE_ TEACHER’S _PERSONALITY_ AS _THE _INSTRUMENT.pdfОсобистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю807.17 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!