Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Название: Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: транскордонний маркетинг
монографія
діагностування Карпатського Єврорегіону
міжнародні відносини
Дата публикации: 2022
Издательство: Київ : Видавничий дім «Кондор»
Краткий осмотр (реферат): У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами,завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу. Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з економіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.
Описание: Гегедош К.В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : Монографія. - Київ : Видавничий дім «Кондор», 2022. - 192 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cross-border _marketing_ theoretical_methodical_ and _applied _foundations _Monograph..pdfТранскордонний маркетинг теоретичні, методичні та прикладні основи14.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.