Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Titel: Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: транскордонний маркетинг
монографія
діагностування Карпатського Єврорегіону
міжнародні відносини
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Київ : Видавничий дім «Кондор»
Zusammenfassung: У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами,завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу. Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з економіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.
Beschreibung: Гегедош К.В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : Монографія. - Київ : Видавничий дім «Кондор», 2022. - 192 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Enthalten in den Sammlungen:Монографії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Cross-border _marketing_ theoretical_methodical_ and _applied _foundations _Monograph..pdfТранскордонний маркетинг теоретичні, методичні та прикладні основи14.99 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.