Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЛипчанко-Ковачик, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2022-08-12T06:05:59Z-
dc.date.available2022-08-12T06:05:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017-
dc.descriptionКравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBostonuk_UA
dc.subjectпедагогічні основиuk_UA
dc.subjectформування вимогuk_UA
dc.subjectфахівці з маркетингуuk_UA
dc.subjectрозвиток теорії маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетинг в світіuk_UA
dc.titleПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_ bases_ of _the _formation_of_ requirements _for _marketing _specialists _in _accordance _with _the _development_ of _marketing _theory _in _he_ world.pdfПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.