Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Title: Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі
Authors: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Keywords: педагогічні основи
формування вимог
фахівці з маркетингу
розвиток теорії маркетингу
маркетинг в світі
Issue Date: 2022
Publisher: Boston
Description: Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical_ bases_ of _the _formation_of_ requirements _for _marketing _specialists _in _accordance _with _the _development_ of _marketing _theory _in _he_ world.pdfПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.