Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Titel: Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі
Autoren: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Stichwörter: педагогічні основи
формування вимог
фахівці з маркетингу
розвиток теорії маркетингу
маркетинг в світі
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Boston
Beschreibung: Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Enthalten in den Sammlungen:Монографії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Pedagogical_ bases_ of _the _formation_of_ requirements _for _marketing _specialists _in _accordance _with _the _development_ of _marketing _theory _in _he_ world.pdfПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі2.5 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.