Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8949
Назва: Роль педагогіки партнерства у формуванні соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти
Автори: Бобик, Надія Іванівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: педагогіки партнерства
Нова українська школа
початкова освіта
здобувачі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Хмельницький: ПП «А.В.Царук»
Опис: Роль педагогіки партнерства у формуванні соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти / Н.І. Бобик , Л.М. Фенчак // Партнерство в освіті та соціальній роботі: сучасні виклики та перспективи : матеріали міжвузів. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 22 лют. 2022 р.). - Хмельницький: ПП «А.В.Царук», 2022. - С. 14-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8949
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role _of_ partnership_ pedagogy_ in_ the_ formation _of _social _competence_ in_ primary_school _students.pdfРоль педагогіки партнерства у формуванні соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.