Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorКозій, О.П.-
dc.date.accessioned2022-04-02T08:49:00Z-
dc.date.available2022-04-02T08:49:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945-
dc.descriptionБарчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18uk_UA
dc.description.abstractУ статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectпсихологічна (соціальна) установкаuk_UA
dc.subjectстереотипuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleПсихологічні установки та стереотипи в рекламній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological _attitudes_ and _stereotypes _in_ advertising.pdfПсихологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності951.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.