Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Назва: Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності
Автори: Барчі, Беата Василівна
Козій, О.П.
Ключові слова: психологічний вплив
психологічна (соціальна) установка
стереотип
реклама
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів.
Опис: Барчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological _attitudes_ and _stereotypes _in_ advertising.pdfПсихологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності951.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.