Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Title: Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності
Authors: Барчі, Беата Василівна
Козій, О.П.
Keywords: психологічний вплив
психологічна (соціальна) установка
стереотип
реклама
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів.
Description: Барчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological _attitudes_ and _stereotypes _in_ advertising.pdfПсихологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності951.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.