Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorСуп, Л.І.-
dc.date.accessioned2022-04-01T12:51:43Z-
dc.date.available2022-04-01T12:51:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944-
dc.descriptionБарчі, Б.В. Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів [Текст] / Б.В. Барчі, Л.І. Суп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.8-14uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Однією з сучасних концепцій управління маркетингом і способом досягнення мети стає емоційний маркетинг. Поява цієї концепції є наслідком розвитку ринку, економіки, конкуренції. Для того, аби викликати у споживачів відповідну реакцію на маркетингові зусилля, потрібно щось «надзвичайне», яке позитивно сприйметься і запам'ятається. Маркетинг вражень – це один з перспективних напрямів у розвитку маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачевоuk_UA
dc.subjectемоційний маркетингuk_UA
dc.subjectекстрим-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг дитячих емоційuk_UA
dc.titleЕмоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emotional_ marketing _as_ a _way _to_ influence _consumers.pdfЕмоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів874.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.