Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Title: Самореалізація молодого вчителя
Authors: Щербан, Ганна Вікентіївна
Keywords: самореалізація
професійна самореалізація
педагогічна задача
готовність
професійні уміння
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: В статті розглядаються психологічні особливості самореалізації молодих учителів. У дослідженні доведено, що критерієм результативності професійної самореалізації молодих учителів є рівень готовності до розв’язання педагогічних задач, які виникають під час виконання професійної діяльності. Узагальнення отриманих емпіричних результатів дозволяє констатувати: наявність позитивної динаміки у залежності від стажу; розузгодження процесів оволодіння молодими учителями теоретичними знаннями та накопиченням ними практичного досвіду. Отже, зняттясуперечностей на етапі входження у педагогічну професію передбачає передусім оволодіння початківцями інтегральним умінням розв’язувати педагогічні задачі.
Description: Щербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1 (3) - С.196-200
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербан Г.В 11.pdfСамореалізація молодого вчителя.667.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.