Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Название: Самореалізація молодого вчителя
Авторы: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: самореалізація
професійна самореалізація
педагогічна задача
готовність
професійні уміння
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються психологічні особливості самореалізації молодих учителів. У дослідженні доведено, що критерієм результативності професійної самореалізації молодих учителів є рівень готовності до розв’язання педагогічних задач, які виникають під час виконання професійної діяльності. Узагальнення отриманих емпіричних результатів дозволяє констатувати: наявність позитивної динаміки у залежності від стажу; розузгодження процесів оволодіння молодими учителями теоретичними знаннями та накопиченням ними практичного досвіду. Отже, зняттясуперечностей на етапі входження у педагогічну професію передбачає передусім оволодіння початківцями інтегральним умінням розв’язувати педагогічні задачі.
Описание: Щербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1 (3) - С.196-200
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Щербан Г.В 11.pdfСамореалізація молодого вчителя.667.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.