Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Title: | Самореалізація молодого вчителя |
Authors: | Щербан, Ганна Вікентіївна |
Keywords: | самореалізація професійна самореалізація педагогічна задача готовність професійні уміння |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | В статті розглядаються психологічні особливості самореалізації молодих учителів. У дослідженні доведено, що критерієм результативності професійної самореалізації молодих учителів є рівень готовності до розв’язання педагогічних задач, які виникають під час виконання професійної діяльності. Узагальнення отриманих емпіричних результатів дозволяє констатувати: наявність позитивної динаміки у залежності від стажу; розузгодження процесів оволодіння молодими учителями теоретичними знаннями та накопиченням ними практичного досвіду. Отже, зняттясуперечностей на етапі входження у педагогічну професію передбачає передусім оволодіння початківцями інтегральним умінням розв’язувати педагогічні задачі. |
Description: | Щербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1 (3) - С.196-200 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Щербан Г.В 11.pdf | Самореалізація молодого вчителя. | 667.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.