Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-25T14:43:38Z-
dc.date.available2018-01-25T14:43:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/891-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород : УжНУ, 2014. – Випуск 32. – С.192-194en_US
dc.description.abstractАктуальність статті обумовлена тим, що на початку третього тисячоліття досягнення високого рівня розвитку людського потенціалу розглядається як основоположна умова забезпечення конкурентоспроможної європейської економіки, яку конкретизовано у Європейській стратегії зайнятості. В статті обгрунтовано взаємозв’язок і взаємовплив теорій людського, соціального й культурного капіталу та вищої освіти. Схарактеризовано теоретико-філософські підходи до трактування теорій людського, соціального і культурного капіталу. Визначено роль вищої освіти у структурі людського, соціального і культурного капіталу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectлюдський капіталen_US
dc.subjectсоціальний капіталen_US
dc.subjectкультурний капіталen_US
dc.titleТеорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvuuped_2014_32_73.pdfТеорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти173.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.