Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-25T14:36:41Z-
dc.date.available2018-01-25T14:36:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/890-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Мотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / гол. ред. Н.Г. Ничкало. – Львів, 2014. – №4. – С.441-451en_US
dc.description.abstractЕфективні форми і методи навчання у вищій школі економічного профілю спрямовані на організацію ба- гатосторонньої комунікації у навчальній діяльності та формування самостійності студента, що сприяє вдосконаленню професійної та соціальної компетентності. Використання системного підходу до організації навчального процесу та викладання професійно спрямованих дисциплін практичного спрямування сприяє розвитку творчих здібностей студентів, підвищенню їх інтелектуального рівня, виявленню управлінських інтересів майбутніх фахівців економічної галузі, підвищенню їх конкурентоспроможності, формуванню самостійності, ініціативності, творчого підходу при вирішенні пріоритетних і актуальних завдань практичної діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectекономістиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectмотиваційні освітні технологіїen_US
dc.titleМотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pippo_2014_4_6.pdfМотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі314.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.