Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8874
Title: Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 Музичне мистецтво
Authors: Бондар, Тамара Іванівна
Keywords: методичні вказівки
практичні роботи
самостійної та індивідуальної роботи
музичне мистецтво
Issue Date: 2021
Publisher: МДУ
Abstract: У методичних вказівках представлені матеріали до виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 025 Музичне мистецтво. Виконавсько-педагогічна майстерність (денної та заочної форм навчання). Розроблено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність.
Description: Бондар Т. І. Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 Музичне мистецтво. Виконавсько-педагогічна майстерність (денної та заочної форм навчання). - Мукачево: МДУ, 2021. - 85 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8874
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Foreign_ language_ communication_ of _teachers_ in _a_multicultural _environment_ guidelines.pdfІншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 Музичне мистецтво. Виконавсько-педагогічна майстерність (денної та заочної форм навчання).1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.