Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/886
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T14:02:33Z | - |
dc.date.available | 2018-01-25T14:02:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/886 | - |
dc.description | Товканець, Г. В. Акцептуальні пробеми вищої і професійної освіти в умовах глобалізації / Г. В. Товканець // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : збірник наукових статей / за ред. В.Г. Кременя, М.Ф. Дмитриченка, Н.Г. Ничкало. – Київ : НТУ, 2015. – С.87-97 | en_US |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз основних концептуальних підходів до проблеми вищої освіти і професійної підготовки в умовах глобалізації. Охарактеризовано нові підходи та ідеї щодо розвитку вищої освіти, завдяки яким можливе розв’язання сучасних освітніх і економічних проблем: справедливості у взаємодії глобальної економіки і ринку праці; багатоваріантності моделей навчальних закладів; пріоритетності професійної підготовки, розвитку професійних навичок для скорочення масштабів бідності та підтримки інклюзивного й економічного розвитку; міжнародне і соціальне партнерство у сфері вищої освіти в умовах глобалізації. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | ринок праці | en_US |
dc.subject | глобалізація | en_US |
dc.title | Акцептуальні пробеми вищої і професійної освіти в умовах глобалізації | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методологічний семінар _ 2015-87-97.pdf | Акцептуальні пробеми вищої і професійної освіти в умовах глобалізації | 274.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.