Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8853
Название: Development of Ukrainian pedagogical thought
Авторы: Rozman, I.
Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: pedagogical thought
theory
development
general historical researches
педагогічна думка
теорія
розвиток
загальноісторичні дослідження
Дата публикации: 2021
Издательство: Karlsruhe, Germany
Краткий осмотр (реферат): The article discusses the ways of developing pedagogical thought in Ukraine. Brief information is given on the main areas of work on the formation of pedagogy. Issues related to the development of education are discussed. Pedagogical theories that were inherent in the pedagogical science of the twentieth century. The focus on studying the problems of organizing pedagogical work was especially activated in the twentieth century, both in Ukrainian and foreign pedagogical science. This process, on the one hand, contributed to the creation of an appropriate categorical and conceptual apparatus, on the other, gave an impetus to the analysis of historical experience in this area.
Описание: Rozman I. Development of Ukrainian pedagogical thought / I. Rozman // Modern engineering and innovative technologies. - Issue No18. Part 4. - Р. 12-15
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8853
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Development_ of Ukrainian pedagogical_ thoughtDevelopment of Ukrainian pedagogical thought1.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.