Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Ганна Вікентіївна-
dc.date.accessioned2018-01-25T09:59:42Z-
dc.date.available2018-01-25T09:59:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884-
dc.descriptionЩербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - 2015. - Випуск 2 (2) - С. 28 - 39en_US
dc.description.abstractРобота присвячена психологічним особливостям педагогічної діяльності, розвитку професійної компетентності педагога, а саме етапу становлення молодого вчителя. Про результативність професійного становлення молодих учителів можна судити передусім за тим, наскільки успішно вони будуть справлятися зрозв’язанням педагогічних завдань. На основі експериментальних даних досліджено та проаналізовано стан готовності вчителів до розв’язання педагогічних задач, охарактеризовано труднощі цього етапу. Процес професійного становлення учителів набуває цілеспрямованості й продуктивності, якщо спеціально організовується навчання інтегральному розв’язуванню педагогічних (психодидактичних) задач.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectзадачаen_US
dc.subjectнавчальна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійна діялдьністьen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПроблема готовності до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Щербан Г.В 10.pdfПроблема готовності до педагогічної діяльності.112.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.