Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Название: Проблема готовності до педагогічної діяльності
Авторы: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: задача
навчальна задача
педагогічна задача
педагогічна діяльність
професійна діялдьність
рефлексія
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена психологічним особливостям педагогічної діяльності, розвитку професійної компетентності педагога, а саме етапу становлення молодого вчителя. Про результативність професійного становлення молодих учителів можна судити передусім за тим, наскільки успішно вони будуть справлятися зрозв’язанням педагогічних завдань. На основі експериментальних даних досліджено та проаналізовано стан готовності вчителів до розв’язання педагогічних задач, охарактеризовано труднощі цього етапу. Процес професійного становлення учителів набуває цілеспрямованості й продуктивності, якщо спеціально організовується навчання інтегральному розв’язуванню педагогічних (психодидактичних) задач.
Описание: Щербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - 2015. - Випуск 2 (2) - С. 28 - 39
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Щербан Г.В 10.pdfПроблема готовності до педагогічної діяльності.112.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.