Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8835
Назва: Прикордонний і транскордонний маркетинг: економічний зміст
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонне співробітництво
прикордонний маркетинг
транскордонне партнерство
товар
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ужгород
Опис: Гегедош К. В. Прикордонний і транскордонний маркетинг: економічний зміст / К. В. Гегедош //Сучасні аспекти розвитку міжнародних економічних відносин і світового господарства: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 12-13 листопада 2021 року) / За заг. ред.: М. М. Палінчак, В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2021. - С. 200-203
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8835
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cross-border_ and _cross-border_ marketing_ economic_ content.pdfПрикордонний і транскордонний маркетинг: економічний зміст750.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.