Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8793
Назва: Системний підхід до формування та функціонування туристично-рекреаційного бізнесу
Автори: Максютова, Олена Володимирівна
Ключові слова: туристично-рекреаційний бізнес
теорії систем
управління туристично-рекреаційним бізнесом
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в дослідженні системних підходів до формування та функціонування туристично-рекреаційного бізнесу. Обґрунтовано важливе економічне та соціальне значення туристично-рекреаційного бізнесу для розвитку національної та регіональної економіки, адже з роз витком цього бізнесу в Україні в цілому та у регіонах зокрема пов’язують перспективи економічного зростання, вирішення соціальних проблем, підвищення якості життя населення, розвитку регіонів і покращення іміджу країни. Визначено основні рівні систем у туристично-рекреаційному бізнесі, під якими слід розуміти впорядковані рамки управлінської, виконавчої, інноваційної діяльності, спрямовані на вдосконалення та розвиток туристично-рекреаційної сфери. Для дослідження туристично-рекреаційного бізнесу виокремлено такі рівні: загальноукраїнський, регіональний, районний, міський і рівень підприємств. Визначено підсистеми туристично-рекреаційного бізнесу, зокрема: туристична, рекреаційна і логістична та охарактеризовано їх основні елементи. Окреслено найважливіші завдання державних і місцевих органів управління туристично-рекреаційним бізнесом, а саме: проведення маркетингових досліджень, для чого необхідне залучення великої кількості експертів; координація зусиль багатьох організацій і об’єднань; розробка стратегічних національних, регіональних і місцевих концепцій розвитку туристично-рекреаційного бізнесу з рекомендаціями щодо їх реалізації для туристично-рекреаційних підприємств; інвестиційна та правова підтримка розвитку туристично-рекреаційної інфраструктури; консультаційні послуги з питань реалізації концепцій розвитку туристично-рекреаційного бізнесу; створення привабливого іміджу, образу країни, регіону, туристично-рекреаційного центру; здійснення рекламних заходів для зв’язків з громадськістю
Опис: Максютова О. В. Системний підхід до формування та функціонування туристично-рекреаційного бізнесу / О. В. Максютова // Бізнес інформ. - Випуск №10. 2021 р. - C. 233-239
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8793
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A _systematic _approach_ to_ the _formation _and_ operation _of _tourism _and_ recreation_ business.pdfСистемний підхід до формування та функціонування туристично-рекреаційного бізнесу884.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.