Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-24T17:04:29Z-
dc.date.available2018-01-24T17:04:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875-
dc.descriptionЛабош, О. М. Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема / О. М. Лабош, Г. В. Товканець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (19-21 жовтня 2016 р.) / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2016. – С.122-124en_US
dc.description.abstractОсновне завдання вчителя – правильно керувати інформаційними потоками, наявними в освітньому середовищі. Правильно сконструювавши в освітньому просторі навчальну ситуацію, сучасний вчитель адаптує й скеровує на учня зовнішні інформаційні потоки: з боку ноосфери в ракурсі її інформаційних можливостей, з боку соціуму і з боку культури. Тоді учень відкривається світові в центрі широкого процесу інформаційної взаємодії з навколишнім природним, соціальним і культурним середовищем.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectанскулінгen_US
dc.subjectінформаційні потокиen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.titleАнскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблемаen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Тез_ МДУ_конф. 19-21.10.2016 р (1)-123-125.pdfАнскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема267.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.