Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875
Назва: | Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | анскулінг інформаційні потоки освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Основне завдання вчителя – правильно керувати інформаційними потоками, наявними в освітньому середовищі. Правильно сконструювавши в освітньому просторі навчальну ситуацію, сучасний вчитель адаптує й скеровує на учня зовнішні інформаційні потоки: з боку ноосфери в ракурсі її інформаційних можливостей, з боку соціуму і з боку культури. Тоді учень відкривається світові в центрі широкого процесу інформаційної взаємодії з навколишнім природним, соціальним і культурним середовищем. |
Опис: | Лабош, О. М. Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема / О. М. Лабош, Г. В. Товканець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (19-21 жовтня 2016 р.) / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2016. – С.122-124 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник Тез_ МДУ_конф. 19-21.10.2016 р (1)-123-125.pdf | Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема | 267.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.