Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875
Назва: Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: анскулінг
інформаційні потоки
освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Основне завдання вчителя – правильно керувати інформаційними потоками, наявними в освітньому середовищі. Правильно сконструювавши в освітньому просторі навчальну ситуацію, сучасний вчитель адаптує й скеровує на учня зовнішні інформаційні потоки: з боку ноосфери в ракурсі її інформаційних можливостей, з боку соціуму і з боку культури. Тоді учень відкривається світові в центрі широкого процесу інформаційної взаємодії з навколишнім природним, соціальним і культурним середовищем.
Опис: Лабош, О. М. Анскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема / О. М. Лабош, Г. В. Товканець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (19-21 жовтня 2016 р.) / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2016. – С.122-124
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/875
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Тез_ МДУ_конф. 19-21.10.2016 р (1)-123-125.pdfАнскулінг і керування інформаційними потоками як педагогічна проблема267.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.