Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/874
Назва: Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: майбутній вчитель
педагогічна культура
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема врахування закономірностей і принципів у формуванні педагогічної культури майбутнього вчителя. Обгрунтовано комплекс закономірностей формування педагогічної культури, що відображають зв’язки між структурними елементами системи, між структурними елементами педагогічної культури. Схарактеризовано принципи професійно-педагогічної спрямованості цілісного освітнього процесу у ВНЗ, індивідуалізації та диференціації, культурної детермінації підготовки майбутнього вчителя, педагогічної доцільності, цілісності педагогічного процесу, функціональності, фасилітації, когнітивно-соціальний принцип, спільної творчої діяльності, багатовимірного, множинного опису, апелювання до педагогічної культури.
Опис: Товканець, Г. В. Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. – Ужгород, 2017. – Випуск 1(40). – С.291-294
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/874
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАКОНОМІРНОСТІ І ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdfЗакономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя319.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.