Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2021-12-13T18:19:47Z-
dc.date.available2021-12-13T18:19:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739-
dc.descriptionГегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk_UA
dc.titleМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing _tools_ in _cross-border_ cooperation_ in_ the _formation_ of _the_ digital_ economy.pdfМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки893.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.