Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Назва: Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: цифрова економіка
інформаційні технології
маркетинговий інструментарій
транскордонне співробітництво
Дата публікації: 2021
Опис: Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing _tools_ in _cross-border_ cooperation_ in_ the _formation_ of _the_ digital_ economy.pdfМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки893.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.