Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Название: Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: цифрова економіка
інформаційні технології
маркетинговий інструментарій
транскордонне співробітництво
Дата публикации: 2021
Описание: Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing _tools_ in _cross-border_ cooperation_ in_ the _formation_ of _the_ digital_ economy.pdfМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки893.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.