Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Title: Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: цифрова економіка
інформаційні технології
маркетинговий інструментарій
транскордонне співробітництво
Issue Date: 2021
Description: Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing _tools_ in _cross-border_ cooperation_ in_ the _formation_ of _the_ digital_ economy.pdfМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки893.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.