Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Titel: Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: цифрова економіка
інформаційні технології
маркетинговий інструментарій
транскордонне співробітництво
Erscheinungsdatum: 2021
Beschreibung: Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Marketing _tools_ in _cross-border_ cooperation_ in_ the _formation_ of _the_ digital_ economy.pdfМаркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки893.65 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.