Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8683
Назва: Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи
Автори: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Кухта, М. І.
Ключові слова: валеологічна компетентність
самостійна робота
види та завдання самостійної роботи
вихователь дітей дошкільного віку
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запоріжжя : КПУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування знань про здоровий спосіб життя та формування професійних умінь здійснення здоров’язберігаючої та здоров’яформуючої освітньої діяльності в умовах закладу дошкільної освіти. Ключовим поняттям є організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення дисциплін валеологічного циклу. Метою статті є обґрунтування змісту, завдань, методів та засобів формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі самостійної роботи. Успішне їх розв’язання залежить від готовності педагога до освітньої діяльності валеологічного змісту, рівня його знань, умінь та навичок. Базовими компетентностями валеологічного змісту випускників педагогічних закладів вищої освіти є здатність до формування в дітей раннього і дошкільного віку навичок здорового способу життя як основи культури здоров’я особистості та здатність до формування та зміцнення власного здоров’я. Формування валеологічної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти – це комплекс тих освітніх організаційних і педагогічних заходів, які сприятимуть формуванню у здобувача вищої освіти знань валеологічного змісту, здоров’язбережувальних умінь, навичок організації та проведення освітньої діяльності валеологічного змісту в закладах дошкільної освіти та здатності проєктувати ефективні механізми охорони, збереження та зміцнення власного здоров’я та здоров’я дошкільників. Зміст завдань самостійної роботи групується відповідно до поставленої мети. Майбутній педагог вивчає особливості процесу формування власного здоров’я, його збереження та зміцнення у процесі діагностики індивідуальних особливостей організму, психічних та фізичних якостей. До другої групи завдань належать ті, що формують професійну складову частину валеологічної компетентності: засвоєння знань та умінь організації освітньої роботи валеологічного змісту в умовах закладу дошкільної освіти, навичок організації ігор, занять, навчальних вправ із дітьми, підготовки презентацій, комплексних та інтегрованих форм освітньої роботи.
Опис: Пинзеник О. М. Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи / О. М. Пинзеник, М. І. Кухта // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя: КПУ, 2021. Вип. 78. - С. 68-74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8683
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_ of_ valeological_ competence_ of_ future_ specialists_ of_ preschool_ education_ in_ the_ process.pdfФормування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи752.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.