Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8673
Назва: Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
транскордонний маркетинг
цифрова економіка
інтерактивний маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена розкриттю теоретичних та прикладних аспектів активізації транскордонного співробітництва (ТКС) в умовах маркетингового забезпечення. Актуальність наукового дослідження зумовлена тим, що економічна політика формування Європейського Союзу (ЄС) в контексті активізації ТКС, зосереджена на розвитку цифрових інтеграційних ринків, а також партнерської взаємодії учасників ринку щодо вирішення проблем прикордонних територій. Водночас, один з найбільш вдалих ринкових інструментів щодо активізації економічної діяльності – є комплексна система маркетингу. Тоді, в умовах формування цифрових інтеграційних ринків – це може бути інтерактивний маркетинг. А тому, зроблено спробу поглиблено вивчити напрями активізації ТКС із урахуванням маркетингового забезпечення.
Опис: Гегедош К. В. Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 – «Економіка». Соціальні та поведінкові науки / К. В. Гегедош. - Мукачево, 2021. - 256 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8673
Розташовується у зібраннях:Дисертації, автореферати десертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Areas _of_ intensification _of_ cross-border_ cooperation _marketing_ support.pdfНапрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення5.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.