Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Назва: Теоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі О. І. Маркуша та Т. Ф. Бугайко )
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: педагогічна діяльність
персоналії
вклад
мистецтво слова
підручники
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута діяльність українських педагогів Маркуша 0. І. та Бугайко Т. Ф., які зуміли внести свій особистий вклад у розвиток педагогічної науки, зосередивши свою увагу на вихованні учнів засобами мистецтва слова та вмінням організувати навчально-виховний процес у позаурочний час. Акцентована увага на основних працях педагогів та їх значенні у розвитку педагогічної думки України.
Опис: Розман І. І. Теоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі О. І. Маркуша та Т. Ф. Бугайко) / І. І. Розман // Міжнародний науковий журнал - Випуск №18(40), 2017, том 1. - С. 33-35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 13 Розман Документ.pdfТеоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі О. І. Маркуша та Т. Ф. Бугайко)634.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.