Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксименко, Діана Вікторівна-
dc.contributor.authorЛіба, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorТоріна, В.-
dc.date.accessioned2021-10-04T07:22:24Z-
dc.date.available2021-10-04T07:22:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661-
dc.descriptionМаксименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756uk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBratislavаuk_UA
dc.subjectдобробутuk_UA
dc.subjectрозвиток людиниuk_UA
dc.subjectстратегічні зміниuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціально орієнтований маркетингuk_UA
dc.titleРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завданьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role_ of _social _marketing_ in_ solvingЗ_ social_ tasks.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.