Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/864
Назва: | Сучасний урок української мови в початковій школі |
Автори: | Хома, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | сучасний урок мовленнєва особистість дидактичні й методичні умови українська мова |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано науково-методичні підходи до формулювання поняття «сучасний урок української мови». З’ясовано його теоретичні засади. Сформульовано, що сучасний урок української мови – це урок, який характеризується чіткістю навчальної, розвивальної, виховної мети, застосуванням різноманіттям методів навчання, що спрямовані на формування в молодших школярів комунікативної компетентності, на виховання національно свідомої мовленнєвої особистості. Визначено педагогічні й методичні умови ефективного уроку української мови в початковій школі. |
Опис: | Хома, О. М. Сучасний урок української мови в початковій школі / О. М. Хома // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С.193-196 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/864 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sp_17_2!!!!!!!!!!!!!!.pdf-193-196 (1).pdf | Сучасний урок української мови в початковій школі | 340.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.