Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8620
Назва: Зміст підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання курсу «Теорія та методика виховання».
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: теорія та методика виховання
методика викладання,
вчитель початкової школи
викладач педагогіки
Дата публікації: 2020
Видавництво: Херсон
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст і значення курсу «Теорія та методика виховання» в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи на бакалаврському рівні й особливості підготовки магістрантів – майбутніх викладачів педагогіки до його викладання. Мета дослідження – узагальнити особливості підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання курсу «Теорія та методика виховання» в системі професійної освіти майбутніх учителів початкової школи. Методи дослідження: метод теоретичного аналізу нормативних освітніх документів і навчально -методичної літератури з питань методики викладання педагогіки у закладах вищої педагогічної освіти; методи узагальнення, систематизації для формулювання висновків наукового дослідження. Результати. Основна увага публікації зосереджується на теоретичних і практичних аспектах засвоєння майбутніми вчителями початкової школи змісту навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання», формуванні на його основі компетентностей до реалізації педагогічної діяльності за умов сучасної початкової школи. Важливою умовою для ефективного засвоєння змісту навчального курсу є комплексна підготовка майбутнього викладача педагогіки в магістратурі. Зокрема, важливим у цьому контексті є вивчення методики викладання розділу педагогіки «Теорія та методика виховання», яка включає ознайомлення майбутніх викладачів педагогіки з основними цілями та завданнями курсу, його структурою, особливостями побудови робочої програми з дисципліни, переліком розділів і тем, рекомендованих до вивчення майбутніми вчителями початкової школи. Також важливим є оволодіння найбільш раціональними формами та методами організації аудиторної (лекцій, семінарських занять, мікровикладання, моделювання педагогічних ситуацій та ін.) та позааудиторної (педагогічного спостереження за реальним педагогічним процесом у початковій школі, ознайомлення з педагогічною та методичною літературою, вивчення передового педагогічного досвіду тощо) роботи студентів. Чинниками ефективної підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання курсу «Теорія та методика виховання» у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи виступають: організаційно-методична підготовка майбутніх викладачів педагогіки до викладання «Теорії та методики виховання», спрямування змісту методики викладання на формування системи теоретичних знань із теорії та методики виховання і практичних умінь і навичок їх застосування у викладацькій діяльності, розвиток професійної компетентності шляхом використання інтерактивних методів викладання, організація рефлексивної діяльності магістрантів щодо процесу і результату власної викладацької діяльності під час проходження асистентської практики. Висновки. Підготовка майбутніх викладачів педагогіки до викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» є системною та комплексною діяльністю, спрямованою на формування особистості викладача з високим рівнем наукових знань, здатністю до творчого переосмислення навчального матеріалу, практичними вміннями його викладу.
Опис: Фізеші О. Й. Зміст підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання курсу «Теорія та методика виховання» / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць: Педагогічні науки. - Херсон: ХДУ, 2020. Випуск 91. - С. 93-97
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8620
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ content_of_ preparation_ of _future_ teachers_ of _pedagogy _for_ teaching_ the_ course.pdfЗміст підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання курсу «Теорія та методика виховання»985.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.