Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T09:02:22Z-
dc.date.available2021-09-20T09:02:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8619-
dc.descriptionФізеші О.Й. Особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. Й. Фізеші // Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. - Випуск 26, Одеса, 2020. - С. 24-27uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи на бакалаврському рівні. Зокрема, розкривається сутність понять дидактика як галузь педагогіки, дидактика як навчальна дисципліна, методика викладання дидактики. Основна увага зосереджується на теоретичних та практичних аспектах засвоєння майбутніми вчителями початкової школи змісту навчальної дисципліни «Дидактика», формуванні на його основі практичних умінь та навичок до здійснення педагогічної діяльності в умовах сучасної початкової школи. Висвітлюються особливості побудови курсу «Дидактика» (цілі та завдання курсу, його структура, особливості побудови програми курсу, перелік розділів і тем для вивчення), основні форми та методи аудиторної (лекції, семінарські заняття, мікровикладання, моделювання педагогічних ситуацій та інше) та позааудиторної (педагогічне спостереження за реальним педагогічним процесом у початковій школі, ознайомлення з педагогічною та методичною літературою, вивчення передового педагогічного досвіду тощо) роботи студентів. З урахуванням особливостей вивчення курсу «Дидактика» в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи на бакалаврському рівні запропоновано модель підготовки викладача педагогіки на магістерському рівні, здатного до провадження не тільки педагогічної діяльності в початковій школі, але й до викладацької діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. Ефективність реалізації запропонованої моделі залежить від комплексу педагогічних умов: організаційно-методичної підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання дидактики, спрямування змісту методики викладання дидактики на формування системи теоретичних знань із дидактики та практичних умінь та навичок їх використовувати у викладацькій діяльності, розвиток професійної компетентності шляхом використання навчально-професійних завдань та інтерактивних методів викладання, організація рефлексивної діяльності магістрантів щодо процесу й результату власної викладацької діяльності в період проходження асистентської практики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдидактика як галузь педагогікиuk_UA
dc.subjectдидактика як навчальна дисципліна підготовка вчителя початкової школиuk_UA
dc.subjectметодика викладання дидактикиuk_UA
dc.titleОсобливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_teaching_ didactics_ in _the_ system_ of _training_.pdfОсобливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи.785.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.