Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛавренова, Марія Василівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:32:20Z-
dc.date.available2021-09-20T07:32:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8615-
dc.descriptionЛавренова М. Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць. - Львів, 2021. - Випуск 35. - С. 103-111uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушується проблема формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти в умовах сучасного освітнього простору. Авторами уточнено термінологічне поле дослідження. З'ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія - це персональний шлях реалізацій особистісного потенціалу здобувана освіти,який формується з урахуванням ного здібностей, задатків, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду. Цей шлях грунтується на виборі ефективних форм, методів, прийомів, засобів навчання дитини та темпу здобуття освіти, розроблених для неї освітніх програм та [Запропонованих навчальних дисциплін. Визначено етапи реалізації..., індивідуальної... освітньої траєкторії; закцентовано увагу на важливості педагогічнбго супроврДу руху здобувачів освіти за індивідуальною траєкторією. Індивідуальна освітня траєкторія учня реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану. Ці нормативні документи розробляються командою психолого-педагогічного супроводу дитини, погоджуються з батьками, схвалюються на засіданні педагогічної ради. В статті окреслено шляхи формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти, як от:, різнобічне знання особистості учня, його психофізіологічних особливостей та ,можливостей, організація диференційованого навчання, що передбачає структурнаііня змісту навчального матеріалу, добір прийомів і засобів навчання відповідно ; до ..типологічних особливостей молодших школярів; акцентування на розвиток конкретних Особистісних здібностей та індивідуального потенціалу школяра як орієнтир; для ведення ним освітньої діяльності з кожного навчального предмета; консультативна допомога вчителя у вибудовуванні учнем власної освітньої програми та визначенні індивідуального темпу її опанування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний планuk_UA
dc.subjectздобувач початкової освітиuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.titleТраєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The _trajectory _of_ development _of _the _applicant_for _primary _education_ from_ theory to practice.pdfТраєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.