Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикуліна, Антоніна Костянтинівна-
dc.contributor.authorМихайлова, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-17T06:34:55Z-
dc.date.available2021-09-17T06:34:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8601-
dc.descriptionМихайлова К. В. Ефективне керівництво колективом дошкільного закладу - запорука успішної підготовки дитини до навчання у школі / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - № 74. Т.1. - С. 123-127uk_UA
dc.description.abstractУ статті піднімається проблема підготовки дитини дошкільного віку до навчання в школі, розкривається суть поняття «готовність дитини до школи»; наступність між дошкільною та початковою ланками освіти; висвітлено портрет сучасного керівника освітнього закладу. Відмічено, що ключовим завданням керівників закладу дошкільної освіти є спрямування роботи педагогічного колективу на якісну підготовку дитини до навчання в школі; розкрито педагогічні умови щодо керівництва дошкільним закладом у процесі цієї підготовки на сучасному етапі реформування системи національної освіти. Керівник дошкільного закладу повинен насамперед добре знати теоретичні основи проблеми готовності дитини до навчання в школі і доводити їх до членів педагогічного колективу, у доступній формі розкривати педагогам, як дана проблема розглядається науковцями у класичній та сучасній педагогіці. Було накреслено програму управлінської діяльності керівника закладу дошкільної освіти, яка включала проведення групових, індивідуальних та масових форм роботи. Протягом проведення експерименту з боку керівника закладу постійно проводився аналіз кваліфікаційного рівня педагогів, активізувалась робота методиста щодо організації та проведення педагогічних читань, консультацій, методичних об’єднань, семінарів-практикумів, педагогічних рад, методичних тижнів педагогічної майстерності, майстер-класів, «круглих столів». Програма також включала різні форми спільної роботи дошкільного закладу з початковою школою та батьками, зокрема проведення відкритих дверей, спільних педагогічних рад, методичних об’єднань, семінарів-практикумів, тренінгів, батьківських зборів, вечорів запитань та відповідей тощо. На основі проведеного дослідження доведено, що в процесі керівництва діяльністю педагогічним колективом щодо розглянутої проблеми ефективним є демократичний стиль управління, гуманізм, створення в колективі довірливої атмосфери, хорошого психологічного клімату, взаємоповаги і взаємовиручки, якомога більшої поваги та вимогливості до кожного члена колективу, уміле використання традиційних та інноваційних форм і методів у роботі з педагогами, психологами та батьками. Перспективою цього дослідження є розробка нових підходів до процесу ефективності управління колективом у закладах дошкільної освіти щодо підготовки дошкільників до навчання в Новій українській школіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subject«готовність дитини до школи»uk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectдемократичний стиль управлінняuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectздоровий психологічний кліматuk_UA
dc.titleЕфективне керівництво колективом дошкільного закладу - запорука успішної підготовки дитини до навчання у школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Effective_ leadership _of _the _staff_ of_the_ preschool _institution_the_ key_ to_ successful_ preparation_ of_ the_ child _for _school.pdfЕфективне керівництво колективом дошкільного закладу - запорука успішної підготовки дитини до навчання у школі11.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.