Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8577
Назва: Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: інтернет-торгівля
вхідний маркетинг
клієнти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Полтава : ПУЕТ
Короткий огляд (реферат): З розвитком цифрових технологій, поведінка споживачів значно змінилася: вони стали частіше самостійно знаходити необхідну інформацію про товари та послуги, використовуючи мережу Інтернет та заощаджувати свій час. В свою чергу, компаніям це дало можливість розширювати ринки збуту, підвищити ефективність й адресність взаємодії зі споживачами, організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати необхідну маркетингову інформацію. Таким чином, застосування цього глобального засобу комунікацій, стало невід’ємною частиною ведення бізнесу. Глобальна мережа дає можливість товарам і послугам виходити на світовий ринок торгівлі. Розвиток сектора інформаційно-комунікативних технологій також є чинником, що сприяє успішному веденню бізнесу і поштовхом до підвищення темпів економічного зростання країн.
Опис: Максименко Д. В. Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі / Д. В. Максименко, Л. В. Гаврилець // Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в умо- вах інноваційних інформаційних технологій : монографія. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 160-170
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8577
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Incoming_ Marketing _as _a_ Client _Instrument _within _an _Internet _Trade.pdfВхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.