Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8577
Название: Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі
Авторы: Максименко, Діана Вікторівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: інтернет-торгівля
вхідний маркетинг
клієнти
Дата публикации: 2021
Издательство: Полтава : ПУЕТ
Краткий осмотр (реферат): З розвитком цифрових технологій, поведінка споживачів значно змінилася: вони стали частіше самостійно знаходити необхідну інформацію про товари та послуги, використовуючи мережу Інтернет та заощаджувати свій час. В свою чергу, компаніям це дало можливість розширювати ринки збуту, підвищити ефективність й адресність взаємодії зі споживачами, організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати необхідну маркетингову інформацію. Таким чином, застосування цього глобального засобу комунікацій, стало невід’ємною частиною ведення бізнесу. Глобальна мережа дає можливість товарам і послугам виходити на світовий ринок торгівлі. Розвиток сектора інформаційно-комунікативних технологій також є чинником, що сприяє успішному веденню бізнесу і поштовхом до підвищення темпів економічного зростання країн.
Описание: Максименко Д. В. Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі / Д. В. Максименко, Л. В. Гаврилець // Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в умо- вах інноваційних інформаційних технологій : монографія. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 160-170
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8577
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Incoming_ Marketing _as _a_ Client _Instrument _within _an _Internet _Trade.pdfВхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі1.57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.