Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8573
Title: | Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) |
Authors: | Бондар, Тетяна Іванівна |
Keywords: | методичні вказівки практичні роботи самостійні роботи індивідуальні роботи завдання |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мукачево : МДУ |
Abstract: | У методичних вказівках представлені матеріали до виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 011 – «Освітні, педагогічні науки», (денної та заочної форми навчання). Розроблено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність. |
Description: | Бондар Т. І. Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання). - Мукачево: МДУ, 2021. - 90 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8573 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Foreign_ language _communication_of teachers_ in_a_ multicultural _environment_ guidelines.pdf | Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: методичні вказівки до виконання практичних, самостійних та індивідуальних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.