Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-10T08:53:16Z-
dc.date.available2021-09-10T08:53:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8568-
dc.descriptionШвардак М. А. Теоритичні підходи до визначення сутності поняття "технології педагогічного менеджменту" / М. А. Швардак //Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогік . - № 2 (2020). - С. 158-164uk_UA
dc.description.abstractТехнологізація в умовах сьогодення є запорукою ефективного управління закладом освіти. Вона зумовлює пошук тих управлінських інструментів, які можуть бути результативно використані в педагогічному процесі. Відповідно, у статті досліджено діалектику сутності та визначення комплексної категорії «технології педагогічного менеджменту». Проведено ідентифікацію її елементів («менеджмент», «педагогічний менеджмент», «технології») за допомогою таких методів науково-педагогічного дослідження, як індуктивний, дедуктивний, критичний аналіз, порівняння, групування, класифікація, узагальнення. Уточнено визначення поняття «менеджмент». З’ясовано, що в науково-педагогічній літературі цей термін вживається у різних модифікаціях, основними з яких є: «менеджмент в освіті», «освітній менеджмент», «педагогічний менеджмент», «шкільний менеджмент». Виявлено, що найбільш поширеним є «педагогічний менеджмент». Технології педагогічного менеджменту розглядаються нами як набір управлінських інструментів для успішної реалізації стратегічних напрямків розвитку закладу освіти. Цей набір складається із сучасних методів і засобів ефективного менеджменту; принципів, законів і закономірностей організації й управління; психологічних прийомів створення сприятливого освітнього середовища; методів позитивного впливу на працівників закладу та здобувачів освіти; системного моніторингу якості освіти; маркетингу освітніх послуг; антикризових стратегій; професійної рефлексії тощо. Розроблено класифікацію технологій педагогічного менеджменту за такими видами: кадрові, командоутворюючі, технології ефективного менеджменту, форсайт-технології, маркетингові та антикризові технології.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectпедагогічний менеджментuk_UA
dc.titleТеоритичні підходи до визначення сутності поняття "технології педагогічного менеджменту"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical approaches_ to_ defining_ the_ essence _of_ the_ concept_ of _technology_ of _pedagogical _management.pdfТеоритичні підходи до визначення сутності поняття "технології педагогічного менеджменту"588.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.