Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8546
Назва: Methodological framework for the reflection development of pedagogical students
Автори: Voronova, Olha
Воронова, Ольга Юріївна
Ключові слова: development
personal development
reflection
professional reflection
розвиток
особистий розвиток
відображення
професійне відображення
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): The article highlights the procedure and features of the training program organization aimed at the development of professional reflection of future professionals in preschool education. It has been noted that the influence on the development of professional reflection of future professionals in preschool education is mediated through a number of psychological personality traits (self-esteem, self-interest, self-attitude, self-confidence, self-understanding, empathy, aggressiveness, suspicion, authoritarianism, striving for power and leadership, responsibility etc). It is assumed that working on these psychological properties will have a positive effect on the level of professional reflection.
Опис: Voronova О. Methodological framework for the reflection development of pedagogical student / О. Voronova // PROBLEMY NOWOCZESNEJ EDUKACJI. - Częstochowa 2020–2021. - Р. 21-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8546
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological _framework _for _the _reflection _development _of_ pedagogical _student.pdfMethodological framework for the reflection development of pedagogical student811.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.