Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8546
Название: Methodological framework for the reflection development of pedagogical students
Авторы: Voronova, Olha
Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: development
personal development
reflection
professional reflection
розвиток
особистий розвиток
відображення
професійне відображення
Дата публикации: 2021
Краткий осмотр (реферат): The article highlights the procedure and features of the training program organization aimed at the development of professional reflection of future professionals in preschool education. It has been noted that the influence on the development of professional reflection of future professionals in preschool education is mediated through a number of psychological personality traits (self-esteem, self-interest, self-attitude, self-confidence, self-understanding, empathy, aggressiveness, suspicion, authoritarianism, striving for power and leadership, responsibility etc). It is assumed that working on these psychological properties will have a positive effect on the level of professional reflection.
Описание: Voronova О. Methodological framework for the reflection development of pedagogical student / О. Voronova // PROBLEMY NOWOCZESNEJ EDUKACJI. - Częstochowa 2020–2021. - Р. 21-27
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8546
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodological _framework _for _the _reflection _development _of_ pedagogical _student.pdfMethodological framework for the reflection development of pedagogical student811.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.