Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8480
Назва: Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Турок, Я. М.
Ключові слова: інноваційне мислення
маркетинг
розвиток
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Опис: Лендєл, О.Д. Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу [Текст] / О.Д. Лендєл, Я.М. Турок// Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.,м. Мукачево) / гол. ред. Т.Д.Щербан. – Мукачево, 2021. – С.437-440
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8480
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trends_ in_ the _modern _concept_ of_ marketing.pdfТенденції розвитку сучасної концепції маркетингу980.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.