Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8278
Назва: Проблема готовності вчителя початкових класів до роботи з ліворукими дітьми
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Фізер, В. С
Ключові слова: готовність
компоненти готовності
професійна підготовка
ліворукі діти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до роботи з ліворукими молодшими школярами. Розкрито сутність поняття «готовність вчителя початкових класів до навчання ліворуких дітей», окреслено структурні компоненти готовності, визначено умови формування готовності педагогів до роботи з ліворукими учнями.
Опис: Молнар, Т.І. Проблема готовності вчителя початкових класів до роботи з ліворукими дітьми [Текст] / Т.І. Молнар, В.С. Фізер // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.78-82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8278
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _problem_ of_ readiness_ of _primary_ school_ teachers _to_ work with_ left-handed children.pdfПроблема готовності вчителя початкових класів до роботи з ліворукими дітьми875.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.