Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМовчан, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorБондарева, Д.-Т.-
dc.date.accessioned2021-08-18T15:04:26Z-
dc.date.available2021-08-18T15:04:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8277-
dc.descriptionМовчан, К. М. Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету / К.М. Мовчан, Д.-Т. Бондарева // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.62-65uk_UA
dc.description.abstractВ сучасному світі дуже важливим є можливість отримати у вільному доступі потрібну інформацію. Бібліотека, це перший і єдиний інформаційний ресурс, де людина може отримати матеріал і в електронному і в друкованому вигляді. В статті розглянуто інноваційні технології та бібліотечний маркетинг Наукової бібліотеки Мукачівського державного університету, визначено перспективи розвитку бібліотеки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачевоuk_UA
dc.subjectбібліотечний маркетингuk_UA
dc.subjectінформаційні технології бібліотекиuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectонлайн-послугиuk_UA
dc.titleМаркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing _component_ of_ innovative _activity_ of _university _libraries.pdfМаркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету948.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.