Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8270
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобаль, Є. М. | - |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-17T14:52:34Z | - |
dc.date.available | 2021-08-17T14:52:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8270 | - |
dc.description | Кобаль Є. М. Організаційні аспекти створення освітнього простору Нової української школи / Є.М. Кобаль, Л.М. Фенчак// Наука майбутньог : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 41-46 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття «освітній простір», висвітлено його роль у забезпеченні активної взаємодії здобувачів початкової освіти. Авторами обґрунтовано що нове освітнє середовище за концепцією НУШ – це сучасний освітній простір, який поєднує відповідні психолого-педагогічні умови, засоби і педагогічні технології з метою ефективної навчальної співдіяльності учнів, учителів та батьків. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево | uk_UA |
dc.subject | освітній простір Нової української школи | uk_UA |
dc.subject | навчальні осередки | uk_UA |
dc.subject | ранкова зустріч | uk_UA |
dc.subject | здобувач початкової освіти | uk_UA |
dc.title | Організаційні аспекти створення освітнього простору Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizational _aspects _of_ creating _an _educational_space_ of_ the_ New_ Ukrainian_ School.pdf | Організаційні аспекти створення освітнього простору Нової української школи | 973.74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.