Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Название: Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі
Авторы: Веждел, А.
Ключевые слова: «професійна підготовка»
професійна діяльність
професійний саморозвиток
особистість учителя
професійно-особистісні якості
Дата публикации: 2021
Издательство: Мукачево-Ченстохова
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності.
Описание: Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theoretical _and_methodolog_ical_ bases _of_ professional _readiness_ of future_ teachers.pdfТеоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі949.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.